Ce motiv am mai găsit ca să revin în Timişoara: November Notes in Social Media

La drept vorbind un pic de Timişoara există a priori oriunde mă aflu. Aşa că revenirea e întotdeauna una strict geografică.

Nu voi aduce aici în discuţie familia sau diverse obligaţii administrative, dar, dincolo de asta, toate revenirile mele acasă au fost legate de un meci al Politehnicii Timişoara. De data asta, fetele de la Blogging TM 2.1 îmi oferă un alt gen de ocazie, November Notes in Social Media.

Dar să le iau pe rând:

BloggingTM 2.1 este un proiect ce îşi propune să dea un nou imbold comunităţii online din Timişoara, să creeze contexte în care branduri locale şi bloggeri să aibă ocazia de a se descoperi şi de a se cunoaşte mai bine. Mai mult de atât, platforma va oferi bloggerilor dar şi celor curioşi de online, sprijin, informaţii despre ce înseamnă blogging si social media.

November Notes in Social Media este primul eveniment organizat sub egida BloggingTM 2.1 şi se adreseazp oe de o parte bloggerilor cu vechime, agenţiilor, celor care lucrează în mediul online, în comunicare şi PR. Nu în ultimul rând, evenimentul se adresează celor care fac primii paşi în această direcţie. Evenimentul are loc pe 11 noiembrie 2016 la Casa Adam Muller Guttenbrunn (sala Karl Singer)  la Timişoara.

Teodora Mateoc şi Andra Costa sunt cele două tinere care s-au încumetat la această întreprindere, inspirate şi motivate (după cum spune Teodora) de participarea la Webstock, probabil cel mai important eveniment din online, dedicat tocmai relaţiei dintre bloggeri şi branduri.

Organizatorii au anunţat deja (o parte din) vorbitori despre care ne şi spun câteva cuvinte:

Amalia Gaiţă Specializată în fotografie fashion şi conceptuală, fondator al Amalia Gaiţă & The Band, Amalia Gaiță este genul de om care găseşte frumosul în orice.

Cristian Manafu – cu un background de jurnalist este unul dintre cei mai cunoscuti consultanti in social media si comunicare online. In 2008, a lansat prima serie de training-uri open si in-house despre social media din Romania si a derulat campanii si proiecte specifice acestui domeniu pentru mai multe companii si agentii de comunicare. Evensys sau Webstock sunt două din brandurile de care se leagă numele lui.

Călin Coman – Handsome Advertising – este unul din pionierii creativitatii in publicitate in zona de vest a tarii. Dupa 3 ani ca si art director in Vitrina Advertising Cluj a parasit orasul si a fondat de la 0 o agentie foarte apreciata pentru solutiile creative.

Toma Grozăvescu – este fondatorul SMARTERS, prima agenție de Growth Hacking Marketing din România. El ajută companiile să crească folosind o abordare în marketing bazată pe date și experimentare și crede că mediul digital va schimba radical mediul antreprenorial în România.

Şi nu în ultimul rând, de fapt în primul rând pentru mine, Alexandra Giula – care va reprezenta proiectul Nu înseamnă Nu, iniţial o campanie de informare cu privire la violenţa sexuală în România şi vine la November Notes şi din poziţia de co-admin al unuia din cele mai mari grupuri de pe Facebook dedicat bloggingului din onlineul românesc – Grupul Bloggeritelor din România – unde încearcă de câţiva ani să construiască o comunitate mai puternică în blogosfera feminină, şi implicit în întreagă blogosfera românească.

Accesul la conferinta se face pe baza completarii formularului de inscriere:http://bloggingtm.ro/inscriere/

Organizatorii isi rezerva dreptul de a selecta audienta datorita locurilor limitate. Confirmarea participarii se ia in calcul dupa inscriere si dupa ce ati primit mail din partea noastra!

Accesul este gratuit, termenul limita de inscriere este luni, 7 noeimbrie 2016.

Alte detalii despre BloggingTM 2.1 şi November Notes in Social Media 2016 sunt disponibile pe canalele oficiale

http://bloggingtm.ro/

https://www.facebook.com/events/November Notes in Social Media/

nn1

bloggingtm-2-1

Similar Posts