De ce ai vrea o sticlă de Coca-Cola cu numele tău?
În urmă cu câteva zile a fost lansată și în România campania ”Împarte o Coca-Cola”. O campanie din care eu am priceput doar că sticlele au pe lângă logo trecut și un nume propriu și asta ar trebui să ne dea pe spate, și/sau să ne facă să ne dorim să o împărțim cu ceilalți.
Nu îmi propun să analizez campania, singurul motiv pentru care scriu acest scurt articol e faptul că în după amiaza asta am avut cu un bun prieten următorul dialog amuzant.
R: acuma beau o coca cola elena. ce idei de campanii au si astia…
D: razvan nu aveau?:)) a prins bine campania asta, toti cauta cu numele lor
R: nu cred ca au razvan
D: sigur au, eu am vazut cu dumitru, deci razvan sigur e.
R: :))) o sa ma uit, dar tot mi se pare dubios sa stai sa cauti
D: :)) pai e, dar asta era ideea lor, sa cauti, eu am vazut in supermarket. erau 4 care cautau si ziceau, uite am gasit cu flavia, hai sa luam si pt aia.
Continui să nu înțeleg de ce și-ar dori cineva, și ar sta chiar să caute minute bune o sticlă de suc cu propriul nume, dar ideea asta de a face ”mici surprize” unor Flavia mi se pare pe de altă parte simpatică.
E gustul Coca-Cola mereu surprinzător?
Campania Coca-Cola a prins foarte bine în întreaga lume, pentru că în definitiv suntem cu toții niște copii și ne prind astfel de idei haioase (pe mine nu m-a convins asta, dar am și eu slăbiciunile mele) ușor ambigue, nefiind clar dacă se presupune că bei sticla cu prietenul respectiv (ceea ce e cam aiurea dacă e vorba de doze 😛 ) sau că i-o faci cadou.
Cât despre povestea cu Dumitru, oricât de exotic și din altă lume ni se pare mie și lui D numele, există aproximativ 340 de mii de concetățeni Dumitru în minunata noatră țară. Probabil că media de vârstă e pe la 60 de ani, și nu sunt cei mai mari consumatori de Cola, dar statistica e statistică așa că o bună parte din sticle au trecut și numele ăsta.
Oricum… ideea e că… dacă e Dumitru… totul e posibil.