De ce ai vrea o sticlă de Coca-Cola cu numele tău?

May 29, 2013   /   byCitadinul  / Categories :  Media

În urmă cu câteva zile a fost lansată și în România campania ”Împarte o Coca-Cola”. O campanie din care eu am priceput doar că sticlele au pe lângă logo trecut și un nume propriu și asta ar trebui să ne dea pe spate, și/sau să ne facă să ne dorim să o împărțim cu ceilalți.

300513

Nu îmi propun să analizez campania, singurul motiv pentru care scriu acest scurt articol e faptul că în după amiaza asta am avut cu un bun prieten următorul dialog amuzant.

R: acuma beau o coca cola elena. ce idei de campanii au si astia…

D: razvan nu aveau?:)) a prins bine campania asta, toti cauta cu numele lor

R: nu cred ca au razvan

D: sigur au, eu am vazut cu dumitru, deci razvan sigur e.

R: :))) o sa ma uit, dar tot mi se pare dubios sa stai sa cauti

D: :)) pai e, dar asta era ideea lor, sa cauti, eu am vazut in supermarket. erau 4 care cautau si ziceau, uite am gasit cu flavia, hai sa luam si pt aia.

Continui să nu înțeleg de ce și-ar dori cineva, și ar sta chiar să caute minute bune o sticlă de suc cu propriul nume, dar ideea asta de a face ”mici surprize” unor Flavia mi se pare pe de altă parte simpatică.

E gustul Coca-Cola mereu surprinzător?

Campania Coca-Cola a prins foarte bine în întreaga lume, pentru că în definitiv suntem cu toții niște copii și ne prind astfel de idei haioase (pe mine nu m-a convins asta, dar am și eu slăbiciunile mele) ușor ambigue, nefiind clar dacă se presupune că bei sticla cu prietenul respectiv (ceea ce e cam aiurea dacă e vorba de doze 😛 ) sau că i-o faci cadou.

Cât despre povestea cu Dumitru, oricât de exotic și din altă lume ni se pare mie și lui D numele, există aproximativ 340 de mii de concetățeni Dumitru în minunata noatră țară. Probabil că media de vârstă e pe la 60 de ani, și nu sunt cei mai mari consumatori de Cola, dar statistica e statistică așa că o bună parte din sticle au trecut și numele ăsta.

Oricum… ideea e că… dacă e Dumitru… totul e posibil.

 

9 comments

  • Reply

    benny / 05 Jun

    smecher..!

  • Reply

    Daniella / 05 Jun

    vreau si euuuu

  • Reply

    Daniella / 05 Jun

    vreau si euuuu va rog

  • Reply

    Ihrielle / 27 Jun

    După cum spunea proverbul, “numele proştilor…” 🙂

  • Reply

    adnana / 02 Jul

    as dori si eu o coca-cola cu numele meu va roggggggg nult !!!!!!!!!!! vreau sa gasesc si eu o sticla cu numele ” ADNANA”!! va multumesc!!

  • Reply

    lazar / 27 Jul

    as sori si eu o coca cola cu numele meu lazar va rog mult

  • Reply

    covaci lavinea elena / 05 May

    vreau sa o bag pe facebok cum o bag

    • Reply

      citadinul / 05 May

      copiezi poza, sau pui link cu articolul.

  • Reply

    Esenţialul despre Top Social Brands 2014 | Citadinul.ro / 07 Jun

    […] Ana Maria Năstase, PR Specialist la PepsiCo România şi Raluca Duţă Community Manager la Gollin Haaris au vorbit despre campania Ia-ţi Vara în Cap, una extrem de reuşită (şi spun asta din perspectiva unui fan dedicat al celuilalt tip de Cola). […]

Leave a reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Toti pentru POLI #incepe

Fundaţia Calea Victoriei

Abonare

Titlul articolului direct în mail

#nuinseamnanu

ASU POLI Centrul de Copii si Juniori