Din seria anti reclame: invazia.ro
Ma gândeam la rubrica asta de ceva vreme, nu de alta dar materiale de comentat sunt la tot pasul, şi pe toate suporturile, la televizor, pe panourile outdoor/indoor şi online şi unele chiar e păcat să treacă ne “remarcate”.
Azi dimineaţă în timp ce accesam si eu ca omu’ o pagină, ecranul a fost invadat de nişte un fel de zombi care se plimbau prin partea de jos a ecranului, la modul foarte invaziv şi enervant. În situaţii din astea întotdeauna îmi revine în minte de oribilitatea de reclamă la Pepsi de prin 2006 “Shoot me, shoot me now!!!” poate îşi mai aminteşte cineva care era ideea, eu nu am rămas decât cu replica aia imbecilă.
Revenind la zombii de azi, nu m-am prins care e faza că tot ce fac e să se plimbe de colo colo şi să zâmbească absolut tâmp. Nu e prea evident la ce e reclama, că nu fac decât să zâmbească tâmp şi să se plimbe de colo colo ţinând în mână un ceas, un televizor si alte aiureli.
Ca totul să fie corect politic, şi să acopere o cât mai mare arie de potenţiali clienti, avem trei zombi-tipi si trei zombi-tipe, fiecare reprezentând un arhetip social.
N-am cautat prea mult dar cred că e o reclamă la ceva junk food, care are ca target segmentul până in 40 de ani.
Ideea ar fi că pe mine mă sperie reclama asta. Adică eu înţeleg că după ce consumi produsul, care o fi el, te transformi în zombi şi te plimbi de colo colo?
Aici puteţi vedea la ce mă refer.
edit: poza de mai sus nu are nimic de a face cu reclama despre care vorbesc.
UPDATE: Aşa cum mă aşteptam e vorba de un produs alimentar, mai puţin junk-food decât credeam, biscuiţii TUC.