Facebrands.ro si Standout anunţă 3 milioane de conturi româneşti pe Facebook


Zilele trecute am vorbit despre intenţia Google de a lansa propria reţea socială şi mai ales despre sondajul prost făcut de nişte băieţi pentruARES.

Rămânând în aceeşi zonă, am descoperit un site interesant, lansat la mijlocul lui ianuarie 2011, facebrands.ro, un serviciu de monitorizare al brandurilor româneşti de pe facebook.

Am auzit de ei în contextul în care ieri s-a anunţat că în România a fost depăşit pragul de trei milioane de utilizatori de Facebook, de trei ori mai mult faţă de anul trecut.

Chiar de la prima vedere pare puţin şocant faptul că Inna, cea care e pe primul loc la număr de like-uri, e la o distantă de aproape două milioane de fani faţă de Akcent sau Edward Maya. (O precizare pe care iniţial nu am considerat-o necesară ar fi aceea că datele din clasamentul amintit aici nu ţin cont de ţara de origine a contului, asta ca să nu se înţeleagă că 2 români din 3 sunt fani Inna).

Nu mă opresc acum pentru mai multe analize, dar o să mai strâng câteva informaţii despre facebrands.ro, mă mai documentez şi la un moment dat o să revin cu o câteva comentarii pe marginea statisticilor, care sunt destul de variate şi bine clasificate. Nu de alta dar ar fi interesant de mers un pic mai departe, aşa din perspectivă socială şi cultuirală, pentru a vedea cum arată facebook-ul românesc.

Similar Posts