WhatsUp , nu despre cele 16 miliarde de dolari
Există oameni care plătesc pentru nişte chestii preţuri care nu au nici o legătură cu realitatea. Un exemplu ar fi WhatsUp, o platformă de mesagerie instant pe care Facebook a dat la începutul anului 16 miliarde de dolari (doar 4 cash, restul de 12 în acţiuni).
O paralelă din lumea fotbalului, ca absurditate, ar fi transferul lui Gareth Bale la Real Madrid cu 100 de milioane de euro.
În fine, în ciuda introducerii, nu despre cât de deosebit, câte sute de milioane de useri are şi ce oportunităţi de afaceri propune WhatsUp vreau să vă povestesc.
Ideea e că nu m-a tentat în nici un fel WhatsUp, chiar nu pricep de ce te-ai încurca cu el în contextul în care ai facebook chat unde e chiar toată lumea, şi mai ales în contextul în care operatorii de telefonie mobilă oricum oferă SMS şi mulţi dintre ei chiar şi MMS mai multe decât poţi să foloseşti.
Acum vreo două săptămâni, o dată cu noul Samsung Galaxy A3 am făcut într-un final şi gestul ăsta, mi-am instalat WhatsUp.
Culmea e că m-a “forţat” să o fac verişoara mea cea fără de facebook (care e mult prea public), în contextul în care avea ea şi nişte probleme cu YM-ul unealta clasică de comunicare online a oamenilor serioşi.
Concluziile acestei scurte perioade de utilizare ar fi următoarele. E într-adevăr haios, că nah, nu trimiţi banalele SMS şi MMS.
Am văzut printre contacte că unul şi altul au la rândul lor WhatsUp, dar în afară de Alexandra căreia i-am trimis la un moment dat toate emoticoanele posibile, nu am contactat nu am mai comunicat cu nimeni. (Şi nici nu cred că o s-o fac).
E totuşi de remarcat cum platformele de acest gen pot ajunge să tenteze oameni care în general n-au nici o legătură cu online-ul.
Cât despre viitorul pe care îl văd eu aplicaţiei… cu nişte milioane de dolari băgaţi în promovare.. nu se ştie niciodată, dar în principiu are cam aceleaşi şanse să devină popular câte are şi galezul, Gareth Bale, să câştige Balonul de Aur.
P.S. E drept, chiar în seara asta am văzut la Calif mai mulţi oameni conversând pe WhatsUp, aşa că închei cu o întrebare: Folosiţi WhatsUp ca principal canal de comunicare online?