Cum a fost la November Notes 2016. Un proiect BloggingTM 2.1

Aşa cum spuneam la sfârşitul lui octombrie, pe 11 noiembrie am fost la Timişoara, la November Notes in Social Media, primul eveniment organizat de Teodora, Andra şi echipa lor sub egida BloggingTM 2.1.

Motivele pentru care nu puteam lipsi erau destule. Primul şi cel mai important fiind acela că am fost principalul susţinător al uneia dintre invitatele de la pupitru, apoi, a fost o ocazie bună de a vedea la lucru online-ul din Timişoara.

BloggingTM 2.1 e pe undeva primul proiect care îşi face un scop în sine din creearea unei comunităţi a bloggerilor din Timişoara.

(Nu uit, fireşte, de conferinţele şi de workshop-urile Prbeta sau de alte evenimente organizate de-a lungul timpului, sub egida UVT sau a altor organizatori, toate acestea nefiind însă orientate în principal spre blogging).

Dar, ca să încep cu începutul, cu această ocazie am testat varianta Ryanair, avion, ieftin, repede, destul de devreme, dar merită. Biletele sunt de luat direct de pe siteul Ryanair ca să evitaţi orice taxă de aeroport şi alte cele.

După cum spuneam, BloggingTM 2.1 îşi propune să devină o adevărată comunitate, astfel că pe lângă evenimentul principal de vineri a existat o primă întâlnire de socializare joi seara. N-am fost acolo, dar nu puteam să nu amintesc iniţiativa.

Anunţată la Ambasada, conferinţa November Notes in Social Media s-a mutat din motive obiective la Casa Adam Muller Guttenbrun, o locaţie “clasică” pentru Timişoara. Rămân cu regretul de a nu fi ajuns (încă) la Ambasada.

Ţin să îi feicit încă de acum pe toţi cei implicaţi în organizarea evenimentului, echipă, sponsori şi parteneri, au reuşit să facă ceva deosebit în doar câteva săptămâni.

November Notes in Social Media a propus două sesiuni, cu câte trei invitaţi, un eveniment dens, care a reuşit să acopere multe din ariile de interes ale unor bloggeri aflaţi la început de drum, dar şi să deschidă apetitul pentru online al companiilor.

În cadrul celor două sesiuni, în faţa unei asistenţe numeroase, s-au prezentat, în ordine cronologică:

Amalia Gaiţăartist visual, fotograf şi muzician.

Prezentarea ei s-a axat pe importanţa vizualului în online, pentru imaginea personală şi cu atât mai mult atunci când este vorba de companii sau de persoane publice. Sunt convins că pasiunea cu care a vorbit Amalia i-a contaminat şi inspirat şi pe cei prezenţi

Alexandra GiulaIniţiator al campaniei Nu Inseamna Nu, blogger

Alexandra şi-a asumat la NNISM partea mai puţin spectaculoasă, cea tehnică. Pe scurt, a punctat câteva din capcanele dar şi soluiile pe care le ai la îndemână atunci când eşti la început de drum cu un blog. Întrebările pe care le-a primit în pauză au arătat că subiectul nu putea lipsi de o asemenea conferinţă, mai ales la prima ei ediţie.

Cristian ManafuEvent Planner, Social Media Trainer & Consultant.

Manafu este, printre altele unul din organizatorii Webstock Awards eveniment care, după cum spunea Teodora în una din prezentările evenimentului a fost sursa de inspiraţie şi unul din primii susţinători ai November Notes in Social Media. Profesionist şi haios, a avut a vorbit despre câteva campanii şi a oferit sfaturi utile.

După o pauză animată, a urmat o sesiune a doua dedicată campaniilor şi companiilor.

Toma GrozăvescuGrowth Hackers / Smarters România a oferit câteva exemple concrete în care analiza datelor statistice poate oferi soluţii excelente pentru ajustarea campaniilor. Şi da, aşa cum a precizat şi el, Poli suntem noi. ASU Politehnica Timişoara.

Călin ComanStrategy Director / Handsome Advertising a ilustrat pintr-un clip cum poţi promova dezvoltatori imobiliari, punând accent pe sentimetul de apartenenţă şi pe mândria de a fi cetăţean al unui oraş, Arad, în cazul de faţă.

Deea Petrica Marketing Consultant / eBIG a ilustrat modul prin care poţi creea ataşament şi cerere pentru un produs, chiar înainte ca acesta să fie lansat pe piaţă. Un exemplu interesant care demonstrează că o idee bună dar şi resursele potrivite, pot face lucrurile să meargă de la sine.

Cea mai potrivită concluzie pentru eveniment a fost tocmai anuţul făcut pe final, anume că ediţia a doua a November Notes in Social Media va avea loc, tot vineri, dar în 10 noiembrie 2017!

Seara conferinţei a continuat cu socializare până târziu în noapte în mai multe locaţii din Timişoara, dar şi a doua zi la un Blog Beer Meet.

Dat fiind programul nostru mai mult decât complicat dar şi din cauza avionului de dimineaţă, am ajuns din păcate doar în trecere pe la aceste întâlniri. Spun din păcate pentru că mi-ar fi plăcut să iau mai indeaproape pulsul situaţiei din Timişoara în contextul entuziasmului datorat titulaturii CEaC 2021.

Dar să nu intru în alte subiecte.

În concluzie: felicitări Teodora, felicitări Andra, ne vedem pe 10 noiembrie 2017!

 

Până atunci păstrăm legătura via www.facebook.com/bloggingTM.ro şi bloggingtm.ro/livewall-bloggingtm21/

*Credit foto Petru Cojocaru.

Similar Posts