Future of Media 2014: tendinţe în advertising, digital si mobil

Evoluţia canalelor media din ultimii 20 de ani a făcut ca astăzi să trăim practic viitorul „media”, un Future of Media într-o schimbare continuă, cu noi canale media, dar mai ales cu regândirea celor tradiţionale. Iar toate acestea se reflectă în însuşi modul în care noi, ca societate ne raportăm la informaţie, fie că e vorba de advertising sau nu.

Future of Media 2014

Sigur, într-o notă mai pragmatică, cu referiri stricte la campanii, companii, utilizatori sau consumatori, miza transformărilor accelerate din mediul digital, şi a faptului că tehnologia avansează pe zi ce trece şi pătrunde treptat în toate activităţile zilnice, companiile şi utilizatorii trebuie să fie la curent cu noile tendinţe şi platforme pentru a creşte eficienţa şi a răspunde tuturor aşteptărilor.

Future of Media revine cu o nouă ediţie pe 9 decembrie 2014 la Howard Johnson Hotel din Bucureşti şi îşi proune să prezinte tendinţele şi oportunităţile din media şi advertising pentru anul 2015. Evensys împreună cu Vodafone şi Bitdefender aduc în prim plan idei inovatoare din media, advertising şi mobile.

Future of Media 2014 se anunţă o ediţie complexă şi interactivă, unde participanţii vor avea ocazia să fie conectaţi la pulsul noutăţilor din tehnologie şi comunicaţii şi vor vedea care sunt cele mai utile instrumente media şi care va fi viitorul platformelor mobile.

Evenimentul va reuni specialisti din media, telecom, tehnologie, advertising, marketing, precum si jurnalisti si bloggeri tech.

Cei care îşi doresc să participe la eveniment beneficiază de mai multe modalităţi de înscriere, toate detallile fiind disponibile pe futureofmedia.ro/2014.

Pe siteul oficial vor fi disponibile şi detaliile despre program şi invitaţi.

Similar Posts