Superbowl 2015 în reclame

Astăzi este ceea ce americanii numesc Superbowl Sunday, adică superlativul comercialului în sport, ziua finalei campionatului USA de fotbal american. Dacă din punct de vedere sportiv evenimentul e chiar şi sub finala CM de Handbal din Qatar, care se joacă tot azi între selectţionate gazdă (din categoria nouă ne pasă de sport, prea mult) şi Franţa, momentul e unul de referinţă pentru oamenii din publicitate.

lost dog

Fotbalul american e o activitate pentru nişte băieţi nu suficient de tehnici ca să joace fotbal şi prea tăntălăi ca să înveţe toate regulile rugby-ului, cu toate astea, reclamele pe care le poţi vedea pe parcursul transmisiei şi în pauza finalei, merită tot tămbălăul.

M-am oprit la cinci dintre aceste reclame, pe care le puteţi vedea mai jos, cu câteva comentarii:

Arnold SchwarzeneggerTerminator Genisys

Arnold redevine Terminator în filmul care are premiera pe 1 iulie 2015. Din secvente nu e prea clar cum o sa iasa filmul, intr-un fel momentan nici nu e important.

Dupa ce Terminator Salvation din 2009 nu l-a avut in echipa pe Arnold şi evident n-a convins pe nimeni, Terminator Genisys îl are în echipă pe Schwarzenneger, ceea ce îî asigură din start încasări de câteva sute de milioane. Rămâne să vedem câte sute vor fi.

Pierce Brosnan KIA SorentoThe Perfect Getaway

În aceeşi categorie a clasicilor, Pierce Brosnan nu se dezminte în clipul pentru Kia. Rămâne în continuare James Bond, cu gândul tot la agenţi camuflaţi, tancuri şi cabane care explodează.

KIA propune însă doar o evdare din cotidian, cu acces rapid chiar şi pe vârf de munte.

BudweiserLost dog

Golden retriever sau Labrador drăgut + cal = un clip de succes.

Ca bonus îi avem şi pe The Proclaimer cu “I’m Gonna Be (500 Miles)”

Ce treabă are asta cu berea? Niciuna.
Are însă cu Best Buds.

The FriskiesTurns Out Cats ARE Smarmy

Din păcate avem un clip cu pisici mult mai puţin inspirat. Friskues par de fapt să îşi facă anti-reclamă. Oricum dacă aveţi pisici, Friskies / Purina nu sunt cele mai înţelepte alegeri. Coffee & Sugar recomandă Hill’s.

Revenind la clip, pisicile sunt simpatice, oamenii par un pic… limitaţi.


No More

Ultimul clip la care m-am oprit, aduce în discuţie violenţa domestică, un subiect sensibil, cu atât mai mult cu cât jucătorii din NFL oferă suficiente de presă tocmai pe această temă.

Şi, fără să jignesc pe nimeni, printre amatorii de fotbal american se regăseşte o mare parte a publicului ţintă pentru acest gen de mesaj.

Acestea sunt doar câteva din reclamele ce vor fi urmărite astăzi cu ocazia Superbowl 2015.

Pe www.superbowl-commercials.org puteţi găsi atât clipurile de anul acesta cât şi pe cele din anii trecuţi.

Similar Posts